SexFocia.pl to strona dla pełnoletnich.

Strona sexfocia.pl jest przeznaczona dla osób dorosłych, które ukończyły 18 rok życia.

Nasz serwis korzysta też z plików cookies, w celu personalizacji wyświetlanych treści w serwisie oraz wyświetlania reklam tudzież zliczania statystyk.

Wchodząc do Serwisu oświadczasz, że akceptujesz regulamin.

Sex Blogi

Zacznij nowy
01 czerwiec
Sex kamerki

Lubię sex przez kamerki :) szukam kobiety do poświntuszenia na kam. Chętne pisać na priv :D...

Stworzony przez luke...
0 odpowiedzi
197 wyświetleń
23 maj
inne portale tego typu

Hej. Zna ktoś podobne portale gdzie można poznać kogoś sensownego??? Z góry dzięki za info...

Stworzony przez mariog
0 odpowiedzi
383 wyświetleń
22 maj
Jaki to ma sens???

Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy ale bardzo szybko zauważyłem że gro istniejących tutaj profili to zwykła lipa lub Panowie podszywający się pod Panie. Po co??? Jeśli jest ktoś w stanie jakoś racjionalnie mi na to pytanie odpowiedzieć to bardzo proszę....

Stworzony przez mariog
0 odpowiedzi
184 wyświetleń
15 maj
sex kraków

ktura z kobiet chce sexu w krakowie to zapraszam domie na pv...

Stworzony przez kgrass
0 odpowiedzi
195 wyświetleń
14 maj
Dojrzala Nimfomanko gdzie jestes

Chce Ci namientnie wylizac wargi sromowe i twoja lechtaczke i bende zlizywac z ciebie i twojego wnecza twoje soki do momentu az zacznie Ci sie slabo robic z podniecenia.To ty bedziesz mnie prosic o mojego napecznialego kutasa,tak zsij go namintnie to uwielbiam,kiedy mu wkladasz jezyk w dziorke i ciogniiesz do samych jaj. Poczekaj daj mi poluszek na...

Stworzony przez 1010adam
0 odpowiedzi
194 wyświetleń
14 maj
Dojrzala Nimfomanko gdzie jestes

Chce Ci namientnie wylizac wargi sromowe i twoja lechtaczke i bende zlizywac z ciebie i twojego wnecza twoje soki do momentu az zacznie Ci sie slabo robic z podniecenia.To ty bedziesz mnie prosic o mojego napecznialego kutasa,tak zsij go namintnie to uwielbiam,kiedy mu wkladasz jezyk w dziorke i ciogniiesz do samych jaj. Poczekaj daj mi poluszek na...

Stworzony przez 1010adam
0 odpowiedzi
168 wyświetleń
12 maj
SEX W RAJSTOPACH

Szukam przyjaciol do wspolnego pieszczenia sie nie tylko w rajstopach On 34 szczecin...

Stworzony przez rajstopkowicze
0 odpowiedzi
264 wyświetleń
10 maj
Jest ze mną coś nie tak??

Sam juz nwm od jakiegos czasu podnieca mnie penetracja odbytu i widok kobiety penetrujacej mężczyznę ( pegging, strap-on itp) a jestem chłopakiem i mam 18lat. Wszystko zaczęło się rok temu lecz z czasem zaczęło się nasilać do tego stopnia że wkładałem se palce w tyłek a ostatnio uzyłem marchewki. Zaczełem oglondac więcej porno teg...

Stworzony przez Knykcio21
0 odpowiedzi
191 wyświetleń
06 maj
sex

chetny ktos na cyber sex...

Stworzony przez adamlukasz24
0 odpowiedzi
259 wyświetleń